9e Reisverslag - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu 9e Reisverslag - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

9e Reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

08 Juli 2015 | Swaziland, Lobamba

Hallo allemaal, vandaag een hele leuke morgen gehad. Wij zijn naar een culturele village geweest van Swaziland. Het was een ontzettend leuk optreden van een groep Swazies. Veel dans, zang en trommelgeroffel. Daarna een rondleiding door het Swaziedorpje. Was heel geslaagd. Ook nog even naar de Mantenga waterval geweest. De omgeving was weer prachtig. Vanmiddag zijn we naar een grote mall gereden. We weten nu dat in het laatste deel van onze reis sneeuw ligt. Voor diegenen wie wil weten op de kaart waar we dan zijn: We zijn dan bij de Sanipass dit is ten hoogte van Clarens. We hebben toch even een trui erbij gekocht omdat we dit nog nodig zullen hebben. Vanaf morgen zullen onze reisverslagen minder worden. De komende vier dagen zitten we in St. Lucia. De temperatuur zal dan liggen tussen de 28 en 30 graden. Ook zullen we bij Cape Vidal voor het eerst deze vakantie de Indische Oceaan weer zien. Nou voor straks welterusten en tot over een aantal dagen dan wanneer dat we weer wifi hebben.

• 08 Juli 2015 - 19:25

Antje:

Nouja jullie komen so stadig maar seker dese kant toe. Erg koud hier op het ogenblik hoop tegen volgende week wat warmder. Geniet het verder met de reis sien jullie spoedig