1e reisverslag - Reisverslag uit Rustenburg North, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu 1e reisverslag - Reisverslag uit Rustenburg North, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

1e reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

30 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Rustenburg North

Nadat onze kinderen ons bij het station in Enschede hadden afgezet, begon onze reis om 11.16 met de trein richting Schiphol. Om precies half twee arriveerden we met de trein dus mooi op tijd en nog even tijd om rond te struinen. Maar met koffers op de roltrap was geen succes, Hugo viel met koffer en al van de roltrap af. Dat was even schrikken, gelukkig was er direct was er hulp. Hugo zag er gehavend uit, toch maar even voor de zekerheid langs de E.H.B.O. gelukkig niets gebroken maar wel veel schrammen op zijn armen en benen.
Naar het inchecken waren we gelukkig van de koffers af en konden we nog even van de schrik bekomen en even genieten van een kop koffie voordat we moesten boarden. De vlucht ging voorspoedig en om 20.00 uur landen we al op Cairo. Even de benen strekken en iets drinken en daarna onze reis vervolgen om 23.10 naar Johannesburg.
We waren mooi op tijd geland en hadden vlot onze koffers. Dus op naar het auto verhuurbedrijf onze auto ophalen. Tjonge, tjonge wat een auto en wat ruimte, precies wat we wilden een Toyota Hillux dubble cap 4x4 met een bakkie. Dus we konden op weg naar ons eerste vakantie adres in Rustenburg, Nomalakia Guest House.
Wilco had gauw het links rijden onder de knie dus ook maar even Rustenburg in om een paar boodschappen te halen. Tjonge, wat een stad en een drukte en beleefdheid ver te zoeken wat betreft het verkeer. Na het avond eten hadden we allemaal de knollen op en hebben dan ook gauw ons bedje opgezocht.

• 03 Juli 2015 - 19:47

Rebecca:

Oeps, dat was geen goed begin.
    Hugo, alles goed met jou? Nu maar lekker genieten van jullie vakantie

• 04 Juli 2015 - 00:52

Wijnanda:

alles goed bij jullie heb alleen nog maar het eerste verslag gelezen begrijp dat het er weer erg mooi is wat ik vanavond nog op facebook zag hoe gaat het nu met Hugo wat een begin en wat schrikken maar ik begrijp er wel uit dat het goed geneest wij zijn wel blij even wat gehoord te hebben nog heel veel plezier en lekker genieten gr