Zesentwintigste reisverslag 17-01-2013 - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Zesentwintigste reisverslag 17-01-2013 - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Zesentwintigste reisverslag 17-01-2013

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

17 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Hermanus

Na een heerlijk twee gangen ontbijt kijkend op de Indische Oceaan genoten we van het begin van een nieuwe dag. Dit wordt een korte reis naar onze laatste bestemming waar we een week zullen blijven. Omdat de reis zo kort was hebben we de route genomen langs de kustlijn via Kleinmond, Betty`s Bay, naar Kaapstad. Het uitzicht was wederom geweldig en we zijn een paar keer gestopt om alles goed in ons op te nemen. Langs de weg liepen verschillende Baboons (apen) dit was een prachtig gezicht. Toen we Gordens Bay binnen reden zagen we aan de skyline Kaapstad liggen. Prachtig door de naam Gorden Bay vroegen wij ons af waar Gorden zijn Penthouse heeft en waar Tineke de Nooi haar mooie optrekje zou hebben. Aan de kust is alles pracht en praal, maar zo gauw je richting Kaapstad rijd zie je toch weer de armoede. Wat achter de heuvels gedrukt ligt. Kaapstad is een supergrote stad die bestaat uit een netwerk van snelwegen om diverse uiteinden van Kaapstad te kunnen bereiken. En opeens zagen we op de achtergrond de Tafelberg die voor de helft in de wolken zat. Giganties. Toen we aankwamen op onze lokatie werden we opgewacht door onze gastvrouw Laura. Het appartement is schitterend het is heel groot en van alle luxe voorzien. De hele wand van de woonkamer is voorzien van een schuifpui die helemaal over de breedte open kan. En vanuit de woonkamer kijk je uit op de Indische Oceaan. Tegen de avond rond koffietijd kregen we bezoek van oompie en antie Frits en Germaine hahahha. Het was leuk en gezellig en hebben lekker bijgekletst. En ons Afrikaans word steeds beter.

• 19 Januari 2013 - 11:41

Jrietveld:

Zo jullie maken van alles mee verschillende keren aan gehouden door de politie hoop geen corrupte maar natuurlijk ook de prachtige natuur mooie wijnvelden en de arme bevolking Nog een week te gaan zou zeggen blijf nog maar iets langer bij terugkomst tref je een koud kikkerlandje aan gesproken wordt van een elfstedentocht rond de vijfentwintigste.
    Groetjes fam rietveld