Zevenentwintigste reisverslag, 18-01-2013 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Zevenentwintigste reisverslag, 18-01-2013 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Zevenentwintigste reisverslag, 18-01-2013

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

18 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Kaapstad is een stad waar je je al wel 5 en halve week kunt vermaken. we zijn hier een week, dus even overleggen wat we de laatste week allemaal willen zien. Kaap de Goede Hoop dat is iets wat je moet zien. Dus dat was ons reisdoel van vandaag. Naar wederom een prachtige rit kwamen we aan bij Cape of Good Hope Table Mountain National Park. De vakantie is hier voorbij dus het was mooi rustig, de natuur is hier schitterend als je links alles paars had had je rechts alles bruin groen wit. Het begin van Cape Point hebben we te voet afgelegd en toen zijn we verder omhoog gegaan met de Flying Dutchman. Als je boven bent kun je zien waar de twee oceanen de Indische en de Atlantische in elkaar overvloeien. We waren zo hoog dat je in de wolken stond en toch was er rondom om je heen heel veel verschillende soorten planten en bloemen en daarbij prachtige vergezichten over de oceanen. Er liep nog een zijlinkspad naar echt het zuiderlijkse puntje van de wereld. Prachtig uitzichtn met onzettend veel wind. De terug weg zijn we via het Kommetje gereden gestop bij het spierwitte strand waar we gezandstraald werden door het zand en de wind. Prachtig blauw,witte stranden.

• 19 Januari 2013 - 19:03

Bert&Jeannette:

Hoi lieve allemaal!
    Wat ontzettend leuk om al jullie reisverslagen te lezen! Gisteravond hebben we ook de foto's op Facebook bekeken, echt prachtig :D We wensen jullie nog een hele mooie week in Kaapstad, geniet nog even van de warmte en de zon!