29 ste reisverslag - Reisverslag uit Glencairn Heights, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu 29 ste reisverslag - Reisverslag uit Glencairn Heights, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

29 ste reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

24 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Glencairn Heights

De laatste 3 dagen zijn aangebroken in deze wereldstad voor we terug gaan naar Nederland. We zijn nog naar Houtbaai geweest waar we een boot tocht hebben gemaakt naar een plek waar robben het heerlijk vinden. Goh wat mooi van zo dichtbij. Ook zijn we nog naar de oude binnenstad geweest van Kaapstad om natuurlijk ook onze laatste kadootjes te kopen. De laatste avond lekker gegeten aan de Waterfront en rondgeslenterd in een mooi verlichte Waterfront. Straatmuziekanten deden hun best om de sfeer goed te doen uitkomen. Samen met Frits en Germaime op het terras gezeten. Nu is hetdonderdag morgen. Tijd om de koffers te pakken.Voor we naar de luchthaven gaan hebben we bijna een hele dag over. We gaan vandaag dan ook nog het Blauwbergstrand bezoeken. Voor de mensen die ons blog gevolgt hebben.......... Tot in Nederland.

• 24 Januari 2013 - 22:34

Bert&Jeannette:

We wensen jullie een hele goede thuisreis!