Vijfentwintigste reisverslag 16-01-2013 - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Vijfentwintigste reisverslag 16-01-2013 - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Vijfentwintigste reisverslag 16-01-2013

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

16 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

We vertrokken uit Plettenberg Bay en konden nog eens goed zien wat het verschil tussen arm en rijk is in Zuid Afrika. Het landschap veranderde ineens naar platte vlakten en dorre velden, met heel in de achtergrond de Afrikaanse bergen. Heel veel struisvogels gezien onderweg, de industrie was in het landschap duidelijk aanwezig, want midden in de natuur stond ineens joekels van een ijzeren fabrieken. Naar wederom aangehouden te zijn door de politie, algemene controle vervolgden wij onze reis. Ook reden we door een gebied dat jaren geleden door brand verwoest was en heel langzaam zag je dat de natuur weer zijn weg zocht. Naar alle dorrigheid begonnen in een keer de wijnvelden en was alles weer groen. Het was een lange rit en we waren blij dat we op onze bestemming aankwamen. We werden ontvangen door twee leuke gezellige mannen die samen de B&B runden. De een was duidelijk het mannetje (Nederlander) en de ander dus het vrouwtje (Afrikaan) En zoals de meeste homo`s in Nederland hadden ook deze twee het perfect voor elkaar. We hadden super deluxe kamers, en lagen de opgerolde badlakens klaar voor ons bij het zwembad. De B&B was gebouwd tegen een berghelling en door de zon leken deze bergen wel zilver. Tegen de avond zijn