Tiende reisverslag 28-12-2012 - Reisverslag uit Dundee, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Tiende reisverslag 28-12-2012 - Reisverslag uit Dundee, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Tiende reisverslag 28-12-2012

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

28 December 2012 | Zuid-Afrika, Dundee

Na een heerlijke nacht en ontbijtbuffet, gaat het vandaag richting Dundee.
De Batlefields route rijden we, prachtige vergezichten een schitterende route. We rijden over de Bloodrivier waar vroeger zich heel veel heeft afgespeeld en verschillende stammen elkaar hebben uitvermoord vandaar die naam Bloodrivier. We kwamen al vroeg aan in Dundee waar we eerst op zoek gingen naar ons verblijf Last Post. Weer een geweldige accommodatie en gastvrije beheerder. Onze spullen in de kamers gezet te hebben even het stadje in. Pff wat een drukte met auto`s en wat een getoeter. Na wat boodschappen te hebben gehaald terug naar onze accommodatie en lekker afkoeling zoeken in het zwembad. Reisverslagen op hukawime zetten want dit was de eerste accommodatie met wifi. Daarna heerlijk wezen eten en zonder dat je het in de gaten hebt is er weer een dag voorbij.

• 02 Januari 2013 - 13:54

J.Rietveld:

Jullie maken heel wat mee wij dus ook mooi al die reis verhalen.
    Groetjes