Elfde reisverslag 29-12-2012 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Elfde reisverslag 29-12-2012 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Elfde reisverslag 29-12-2012

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

29 December 2012 | Zuid-Afrika, Shelly Beach

Wederom een heerlijk ontbijt, onze gastheer was heel enthousiast en stippelde een mooie route voor ons uit naar Port Shepstone (waar tante Antje woont) 438 kilometer door leuke kleine dorpjes echt een prachtige route. Ook kwamen we door Mooirivier, dat is nu een stad maar vroeger een klein dorpje waar onze familie destijds heen is geëmigreerd. Toch even langs het huis nummer 74 op de heuvel, het huis van opa en oma. De huidige bewoners waren thuis en de vrouw des huizes deed de poort voor ons open, toen ze hoorde dat wij uit Nederland kwamen en vertelden dat onze opa en oma hier gewoond hadden. De kinderen van het gezin dat er nu woont, vonden het prachtig we hebben gefilmd en veel foto`s gemaakt. Na een aantal kilometers verder even een stop om te lunchen om daarna verder te rijden naar Port Shepstone. Om half vier arriveerden we bij tante Antje. Ze stonden ons al op te wachten bij de poort Antje, Mieke, JC, Lize. Dit was ook erg leuk voor de mannen. De rest van de middag lekker gekuierd.