Veertiende reisverslag 03-01-2013 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Veertiende reisverslag 03-01-2013 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Veertiende reisverslag 03-01-2013

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

03 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Shelly Beach

Vandaag zijn we naar Oribi Gorge geweest. Wederom is dit een prachtig park met schitterende vergezichten. Het was een tocht van ongeveer 4 uur. Ook zijn we bij de Suspension bridge geweest. Dit is een kabelbrug die twee bergtoppen met elkaar verbind. Wij zijn er ook alle vier overheen gegaan, en als je last hebt van hoogtevrees kun je dit beter niet doen. Na dit avontuur hebben we wat gegeten in een restaurant, met een uitzicht over de Leopard vallei. Er is ook een uitstekende rots (een grote platte) die de Leopard Rock word genoemd. Als je hier op gaat staan en je neemt een foto op een bepaalde plek is het net of je zweeft boven de aarde. In de middag heerlijk naar het strand van Ramsgate. De golven waren zo hoog dat je je moeilijk staande kon houden in het water. Jullie missen nog een aantal foto`s, maar als we weer een sterke internet verbinding hebben zullen we nog wat mooie plaatjes toevoegen. Tja dat internet is hier niet zo als in Nederland. Vandaag ook nog even op het werk geweest van onze tante. Zij werk bij de politie en werkt op een afdeling wat alles te maken heeft met kindermishandeling, verkrachting en dat soort vreselijke zaken. Vandaag was een meisje van drie verkracht. Vreselijk, het meisje ligt nu in het ziekenhuis. Die maken daar wat mee hoor vreselijk. Kinderen en oude vrouwen worden daar het meest verkracht. Niet logisch toch? En als je dan vraagt waarom, dan is het antwoord; "Dan heeft de dader het minst kans op de besmetting van AIDS. Zo heeft dit prachtige land ook heel veelmindere kanten.

• 03 Januari 2013 - 22:04

Rita Oosting:

Hallo Hugo Karin

Mooi om jullie reis verslagen te lezen wat een prachtig land
    We horen en zien jullie verhalen wel als je weer thuis zijn
    Ben vooral benieuwd naar de verhalen van Hugo
    Liefs Lieuwe Rita

• 03 Januari 2013 - 22:43

Bert En Diny:

Hallo jullie viertjes,

Wat geweldig allemaal he, ook dat jullie bij de lrokodillen zijn geweest, ach zo zie je nog eens wat.
    Durfde Hufo wel over die brug, het lijkt ons helemaal niets voor hem maar top dat hij het heeft gedaan.
    Wat hebben jullie een indrukken te verwerken, jullie hoofden zullen helemaal vol zitten.
    We klunnen alleen maar zeggen geniet van de dag van morgen en die daarna en we wachten weer op jullie volgende verslag.
    Groetjes van ons

• 04 Januari 2013 - 11:00

J.Rietveld:

Zittend achter mijn computer kijk ik naar buiten en zie een donkere dag met een grijze lucht en geniet van jullie spannende avonturen en belevenissen ook de verhalen van kindermishandeling laten ook de andere kant zien van dit mooie land.
    Groetjes Jan en Griselda