Dertiende reisverslag 02-01-2013 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Dertiende reisverslag 02-01-2013 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Dertiende reisverslag 02-01-2013

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

02 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Shelly Beach

Dit verslag van 31 december t/m 2 januari is een samenvatting van dagen. Wij zijn zoals jullie weten nog op familie bezoek. Oud en nieuw is in Nederland wel heel anders hoor. Wilco heeft lekkere oliebollen gebakken, en de braai stond ook te sudderen.Tja die combinatie is niet echt Hollands. We hebben hier veel gekuierd en lekker gewinkeld. De middag aan de beach was echt heerlijk. De oceaan is erg ruw en niet zo mooi blauw zoals wij die nog in gedachten hadden bij ons vorige bezoek aan Zuid Afrika. Volgens onze familie duurd dit een aantal dagen tot de oceaan weer een beetje gekalmeerd is. We hebben een bezoek gebracht aan een krokodillenfarm. Erg interessant als die wetenswaardigheden over slangen en krokodillen. Ook hadden we het geluk om 4 krokodillen geboren te zien worden. Al met al loopt ons avontuur nog steeds zoals we geplant hebben.

• 03 Januari 2013 - 14:12

Will En Pa En De Hondjes ...:

hallo marilynn en wilco en familie..
    geniet er maar lekker van je wel verdiendiende vacantie....