Achtiende reisverslag 09-01-2013 - Reisverslag uit Bunkers Hill, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Achtiende reisverslag 09-01-2013 - Reisverslag uit Bunkers Hill, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Achtiende reisverslag 09-01-2013

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

09 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Bunkers Hill

Vroeg uit de veren want we gaan naar Addo Elephant National Park dit is wederom een gigantisch mooi park maar voor ons was de hoofdzaak de olifanten te spotten. We hebben ngezien: de olifant,leeuw,red harte beest,zebra’s,black backed jackal,struisvogels, bleu crane, bush buck,yellow mongoose, egyptian goose,black headed heron, kodu, buffalo en verschillende roofvogels. Het park was schitterend aangelegd en we hadden verschillende uitkijkpunten. En de rest zien jullie wel aan onze foto`s. Toen we het park uitkwamen zijn we nog even naar het stand van Port Elizabeth gereden.