Twintigste reisverslag 11-01-2013 - Reisverslag uit Bunkers Hill, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Twintigste reisverslag 11-01-2013 - Reisverslag uit Bunkers Hill, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Twintigste reisverslag 11-01-2013

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

11 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Bunkers Hill

Vandaag een trip naar Port Elizabeth. Via het Addo Natianal Park over de onverharde weg richting de grote stad. Prachtig de omgeving, richting de kustlijn naar Port Elizabeth. Een grote stad met veel bedrijvigheid. Veel containerschepen en grote bedrijven, dit is jammer voor het aanzien van de stad. Toch langs de boulevard stalletjes bekijken vol met souvenirs voor de toeristen. Lekker koffie gedronken en een vispannetje vol met heerlijke vis en rijst. Heerlijk zoiets tref je in ons land niet aan. Op de terugweg van Port Elizabeth stond Cape Town al op de verkeersborden terwijl dit nog wel 900 kilometer verder is. Vanmiddag doen we lekker rustig aan want morgen hebben we weer een lange trip richting Plettenbergbay.