Drieentwintigste reisverslag 14-01-2013 - Reisverslag uit Bunkers Hill, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Drieentwintigste reisverslag 14-01-2013 - Reisverslag uit Bunkers Hill, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Drieentwintigste reisverslag 14-01-2013

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

14 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Bunkers Hill

Naar een lekker ontbijt gaan we vandaag te paard Plettenberg Bay Game Reserve park ontdekken. Spannend want Hugo heeft nog nooit op een paard gereden. Bij aankomst zagen we de paarden al gezadeld klaar staan voor ons. Onze begeleider President, stond klaar met vier paarden. Nu er nog op en rijden maar. Wat prachtig om de dieren van zo dichtbij te kunnen zien. Te paard kun je dichter bij de dieren komen dan met de auto. We hebben nu ook neushoorns en nijlpaarden gezien, die waren we nog niet tegen gekomen deze reis.
En wederom de springbok, krokodil, giraffe, buffels, gnoes, struisvogels en heel veel egiyptian Goose (ganzen soort). De rit duurde drie uur en was een geweldige ervaring. Later op de dag zijn we even naar Knysna gereden en de plaatselijke markt bekeken, en wat winkeltjes bezocht. Even een kleinigheidje gegeten en toen weer naar ons huisje.