Vierentwintigste reisverslag 15-01-2013 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Vierentwintigste reisverslag 15-01-2013 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Vierentwintigste reisverslag 15-01-2013

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

15 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Tegen tienen vertrokken we richting Stormrivier National Tsitsikamma Park. Hier hebben we de Suspension bridges bezocht. Wat een mooie belevenis om op die bruggen te lopen tussen de bergen over het water. En omringt te zijn door de prachtige natuur. Op de terugweg nog even gewinkeld en daarna terug naar onze cottage. Vanavond op tijd naar bed morgen weer verder richting Hermanus.

• 18 Januari 2013 - 11:54

Klaas En Ria:

gezien alle verslagen en foto's hebben jullie een prachtige vakantie.wij wensen jullie allemaal nog veel plezier,en een goede terugreis naar ons besneeuwde nederland.veel liefs.