Twaalfde reisverslag 30-12-2012 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu Twaalfde reisverslag 30-12-2012 - Reisverslag uit Shelly Beach, Zuid-Afrika van Wilco, Marilynn, Karin en Hugo Blok Leussink - WaarBenJij.nu

Twaalfde reisverslag 30-12-2012

Door: hukawime

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Marilynn, Karin en Hugo

30 December 2012 | Zuid-Afrika, Shelly Beach

Hiep hiep hiep hoera, onze Marilynn is 50 jaar.
We hadden een grote poster meegenomen en die mooi opgehangen in de tuin bij tante Antje. Het is een rustige dag, eerst even met ons viertjes naar het strand gelopen. Dit is 500 meter en je staat aan de Indische Oceaan. Jammer dat de zee zo ruw was, maar toch was het weer een geweldig gezicht. We hebben in Oslo Beach (bij de bed en breakfast van Mieke en Ronny) lekker wat gedronken op het terras. Vanaf dit terras kun je heerlijk over de Indische Oceaan kijken. Nog even gebruik gemaakt van het lekkere zwembad. Tegen de avond hadden we een tafel besproken in een restaurant aan het strand. Tja Marilynn is jarig maar een feestje moest ze nog wel houden. Het eten was heerlijk, en na het eten kwam al het personeel uit de keuken met een overheerlijke taart met 50 erop. Echt was heel leuk. De eigenaar van dit restaurant was een Zulu man. Na een leuk gesprek wilde hij wel even met ons op de foto. Moesten we wel de foto opsturen. Tja die hing hij ophangen in zijn restaurant. Zoveel blanke mensen komen er daar niet. Was een hele geslaagde dag.

• 02 Januari 2013 - 13:58

J.Rietveld:

Marilyn gefeliciteerd met je vijftigste geboortedag leuk al die reisverhalen Wat een prachtig land moet dat zijn.
    groetjes Jan en Griselda

• 02 Januari 2013 - 16:49

Jeannette:

Hoi Marilynn,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!! Sara in Zuid Afrika :)))
    Groetjes uit koud Enschede,
    Bert en Jeannette

• 02 Januari 2013 - 21:09

Wijnanda Tonny :

hallo marilynn gefeliciteerd in de club van de sarahS gr tonny wijnanda